De eerste en laatste vis van 2011

by Maarten Bes 2. oktober 2011 18:07

Omdat dat de zomer nogal in het water gevallen is dit jaar, konden we vaak niet of hadden we vaak geen zin om te gaan vissen.

Nadat iedereen terug van vakantie was kwam er dan nog eindelijk een weekend met mooi weer aan en besloten we om toch nog een ochtend te gaan vissen.

Om half 4 's ochtends ging de wekker en om 5.00 uur zat ik in de auto om me broertje Lucas en Gert-jan op te halen.

Het was behoorlijk mistig en hadden een moeite om de juiste afslag te vinden naar de uitgekozen visplek. Eenmaal aangekomen konden we het water voor de kant niet eens zien zo mistig als het was. Desondanks besloten we toch maar om te gaan vissen, we waren er nu toch al. Het is overigens nog best lastig om niet te kunnen zien waar je heen gooit maar gelukkig ging het allemaal goed.

Op deze plek hadden we nog niet eerder gevist en we wisten dan ook niet zeker of er wel wat karper zou zwemmen.

Na een aantal uurtjes wachten, toen de ergste mist verdwenen was, begonnen de karpers toch een aardig teken van leven te geven. Niet alleen in het water maar ook ons aas was interessant. Na een paar misslagen was het dan toch echt zo ver, een hele mooie spiegelkarper van 10,5 kilo (21 pond) was er toch in getrapt.

Best een leuke afsluiting van het seizoen, nu maar hopen dat volgende zomer meer gelegenheid biedt om te vissen!

Tags:

Sessies

Reacties zijn gesloten

Team Carp-Fishing.nl

Via deze Blog willen wij, Gert-Jan, Maarten, Mick en Robbert de foto`s en verhalen van onze sessies met u delen.